Notice: Undefined offset: 0 in /home/brancher/public_html/articol.php on line 22

Notice: Undefined offset: 0 in /home/brancher/public_html/articol.php on line 23

Warning: getimagesize(poze/152-) [function.getimagesize]: failed to open stream: No such file or directory in /home/brancher/public_html/articol.php on line 23
Interviul lunii: Claudia Maxim
office@branche.ro       0727.340.355      0752.120.726

Branché Nr. 20, Februarie 2015


Diabetologie
Flori de gheață
Interviul lunii: Claudia Maxim
Hepatita C pe înţelesul tuturor
Sǎnǎtatea cavitǎţii bucale în timpul sarcinii
Cheia succesului: un zâmbet frumos și sincer!
Istoria unei statui: Alexandru Ioan Cuza
Ion Borcea, fondatorul oceanografiei românești
Catedrala Munților
Iulia Hǎlǎucescu - portretul unei doamne
O colecție de tradiții și frumos
Destinaţie Culinarǎ: Restaurantul Malva Oro

Interviul lunii: Claudia Maxim

 

Claudia Maxim, 
manufacturier de produse de îngrijire naturale, marca Lavandine

Claudia Maxim, manufacturier de produse de îngrijire naturale, marca Lavandine


1.Ce anume te-a determinat sǎ lucrezi în domeniul cosmetic, mai cu seamǎ cel al produselor naturale? Sunt ele o alternativǎ pe termen lung?


Cred cǎ o nevoie personalǎ. Faptul cǎ nu gǎseam pe piaţǎ (la acel moment) produse 100 % naturale în care sǎ am încredere şi la un preţ accesibil, m-a determinat sǎ-mi prepar propriile produse de îngrijire. În urmǎ cu 7-8 ani am vizitat o mǎnǎstire din Italia unde se produceau manual cosmetice. Am avut şansa atunci sǎ particip la un workshop care pentru mine a fost o revelaţie. Am ştiut din acel moment cǎ asta este calea pe care voi merge şi pe care o cǎutam de ceva vreme. Mai mult, pasiunea mea pentru manufacturǎ şi cunoştinţele în domeniu acumulate de-a lungul anilor au deschis un teren propice pentru lansarea unei game de produse cosmetice 100% naturale  sub marca Lavandine. Am pornit de la principiul  cǎ  aproximativ 70% din substanţele pe care le punem pe piele se absorb în organism, în consecinţǎ se cautǎ  alternative naturale la produsele de serie pline de parabeni şi uleiuri minerale care în timp pot cauza probleme serioase pielii, punând în pericol sǎnǎtatea. Studiile aratǎ cǎ produsele naturale dau rezultate mai bune şi mai durabile.

 


2. Vorbeşte-ne despre ingredientele "prietene" ale tenului? Care ar fi paşii unei “îngrijiri ca la carte"?

 


Desigur cǎ asta ţine de rutina şi de tipul de ten al fiecaruia în parte. La modul general, primul pas este curǎţarea tenului, exfolierea mǎcar o datǎ pe sǎptǎmânǎ, aplicarea unui toner şi apoi a unei creme în funcţie de tipul de ten. Este un minim necesar. La multe din produsele cosmetice pline de chimicale din magazine se gǎsesc alternative naturale, simple şi la îndemâna oricui. Curǎţarea tenului se poate face cu ulei de migdale, exfolierea cu miere zaharisitǎ sau cu ulei amestecat cu zahǎr brun mǎcinat foarte fin. Ca toner putem folosi o apǎ floralǎ,  iar  pe post cremǎ un strop de unt de shea.

 


3. Cum ai defini frumuseţea? Ce rol ocupǎ ea, dupǎ pǎrerea ta, în societetea actualǎ? Poate fi consideratǎ un factor de reuşitǎ socialǎ?


E greu de definit frumuseţea, este un lucru atât de subiectiv,  însǎ cu siguranţǎ este o carte de vizitǎ. Dacǎ este însoţitǎ şi de inteligenţǎ, succesul este garantat.

 

 

4. Care sunt produsele care nu-ti lipsesc niciodatǎ din bagaj, atunci când cǎlǎtoreşti?


Bagajul cu produse cosmetice este unul minimalist. Sǎpunul ţine loc de şampon, de gel de duş şi de demachiant. Ar mai fi de adǎugat o cremǎ pentru ten, un luciu de buze şi un deodorant.

 


5. Dacǎ ar fi sǎ te identifici cu o destinaţie turisticǎ, pe care ai alege-o? 


Maroc. Mi-ar plǎcea mult sǎ îl vizitez într-o zi...

 


6. Cum  ai întampinat noul an? Ce aşteptǎri, proiecte ai în 2015?


Muncind. E o perioadǎ  mai relaxatǎ  în privinţa comenzilor şi pot reface stocurile cu produse, pot testa reţete şi active cosmetice noi. Neavând nici un angajat şi fǎcând totul singurǎ,  timpul este foarte preţios pentru mine. În 2015 mi-am propus sǎ lansez şi o pagina web, Lavandine.ro, sǎ lǎrgesc gama de produse, sǎ schimb puţin designul magazinului online şi al produselor, sǎ reiau participarea  la târgurile de profil…. am foarte multe planuri şi sunt optimistǎ cǎ se vor  realiza.

 

 

Interviu realizat de Luisa Ţuculeanu